Bad day

Tjohoo!
Sitter på jobbet och har lunchrast, käkade köttbullar och makaroner istället för att följa med på rutiga duken och käka med de andra, säg att jag är duktig?! ;S
Har iallafall en dålig säljdag idag, om det itne blir bättre nu på eftermiddagen så kommer den nog vara sämsta någonsin, om man inte räknar med dagen jag var sjuk och gick hem :P

Igår såg jag, Linn och Jens på en skräckis som heter The Strangers, jääklar var rädda vi var! Skrek till lite hela tiden och Linn sov tydligen inte så gott inatt, fyfan hade aldrig velat sova självi  en lägenhet, tur att alla var hemma i mitt hus ;P

Idag efter jobbet ska jag, Linn och Elin till sörberge till Fest(H)yran och kolla om vi hittar några bra kläder till Halloweenfesten på lördag hos Robin som vi ska gå på, vet inte riktigt vad vi ska klä ut oss till än men det visar sig :)

Hade verkligen velat gå på hockeyn ikväll också men vettefan om jag ska det, vi får se helt enkelt :)

Nu ska jag njuta av resten av pausen, Puss och kraaaam!

Shiibbyy!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är inte duktig, det blev donken sen......

2008-10-31 @ 09:20:44
URL: http://elinsvanholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0