Varm och slö

Ja jag vet Rogga, tagga tagga var beredd när det väl ringer! Och det är jag, vill jag lova, men jag verkar ha sjuk otur med samtalen idag, säga upp pga flytt, inte Com Hem ansluten fastighet etc.etc..  kan jag inte få trevliga Com Bo kunder istället? ;D Får hoppas på att det börjar ringa mer nu under kvällen istället.

För övrigt fungerar inte herr Martinssons vitamindryck, förutom att jag får värmeutslag, kanske även beror på min otroligt sköna stora varma tröja, som ja, är min, jag fick den! ;P Jag ska banne mig bli pigg och sälja som en idiot resten av kvällen, und damit basta!

Ska fortsätta slöa på min middagsrast nu..
Byye!

Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: martinsson

Det västvärldens absolut bästa vitamindryck, kan få igång döda valar den där drycken! Hävda inget annat.

2008-11-19 @ 16:30:35
URL: http://martinssonjohan.blogg.se/
Postat av: Elin

va fick du för tröja?=)

2008-11-19 @ 20:41:00
URL: http://elinsvanholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0