Surprise surprise

Mm eller kanske inte, sitter på jobbet igen, ingen kö, igen = inga samtal. Wohoo tiden går ju så fort (?!) när man inte får prata bort tiden med folk..

Igårkväll var jag hos Henke en stund efter jobbet, beklagade mig över att vi förmodligen förlorade utmaningen mot team Pär, som vi gjorde, och visade upp min nya jacka, I love it! ;D Var sjukt trött så jag gick hem ganska snabbt, Linn fick ju förhinder och kunde inte komma och fika med oss, som det var planerat, tror jag iallafall att det var. Gick hem och såg på två House avsnitt, addicted som jag är till serier, och jag är stolt över det! ;P

Kan även informera om att jag börjar bli orolig över min vän som jag, med skäliga anledningar, misstänker har ett beroende av ett x antal olika produkter. Som min käre bror alltid sagt, hade kaffet kommit till Sverige idag hade det klassats som en drog. akkurat!

Nu ska jag återgå till lugnet, telefonen vill säga.

Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: Martinsson

Din bror verkar vara en särdeles vis man.

2008-11-20 @ 14:07:19
URL: http://martinssonjohan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0