Snart äre helg! Och jag ska jobba...

Yeeah kul att jobba helg då?! Jobbar till kvart över nio ikväll, sen hela lördag, OCH hela söndag. Someone please kill me?!

Sitter iallafall i Annas lägenhet nu, eller "min" för stunden :P Anna panna är i Trondheim med Hannah och då tar jag hand om hennes lägenhet under tiden, snällt av henne att låna ut den och snällt av mig att betala hennes hyra, It's a win win situation! ;P
Igår var iallafall jag och Linn här och städade lite, packade ner en del av Annas grejer i banankartonger och ställde dem hemma hos mamma och pappa. Tyckte att de kan få stå där tills jag fått nyckeln till förrådet så allt kan stå där sen :)

Igår var även min lediga dag, och då tyckte ju vi att vi skulle hitta på nåt kul, så vi skulle åka och köpa gocart.. MEN Ante ville tydligen inte och jag tjatade, jag lovar men det gick ändå inte, så jag och Linn bestämmer oss för att ändå åka på Ikea och köpa lite grejer till mig, och då ringer Pär och säger att han lyckats övertala karln att följa med ändå, så vi åkte iväg mot Birsta för att göra ett SNABBT stopp och köpa lite grejer.. några timmar senare var vi färdiga.. suck.. det blev ingen gocart ändå ;) Men fint blev det i lägenheten ;D


Mamma klagar på mig, hon tycker att jag är speedad och aldrig kan sitta still, har flängt runt som en galning hela veckan, och ja, det vet jag om, men jag kan inte riktigt hjälpa det för det är banne mig roligare än att sitta hemma och grubbla och tänka på massa saker. Nej tacka vet jag kompisar ;D

Aja nu ska jag hem till pappsen och äta lunch med honom, sen blire jobb!

Höres! Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0