Sluut på kontot!

Okej inte än, men jag fick hem min nya jacka idag från junkyard, och har även betalt hyran för två månader till Anna, så det börjar tryta på pengarna, tur att det är lön snart ;D

Jackan är iallafall en Burtonjacka och ser ut såhär, sjukt snygg, tycker jag iallafall ;D



Igår var jag slö på jobbet, tycker inte om att jobba ikväll, har jag sagt det förut?
Efter jobbet blev det iallafall tedrickande, mandarinätande och tv-tittande. Sov inte så jättebra inatt, vilket resulterat i att jag är sjukt trött idag, inte bra alls, men jag ska vara på hugget!!

Idag äre iallafall utmaning mot team Pär. gogogo! tråkigt att det ringer så dåligt bara :(

Aja höres, nu ska jag gå och jävlas med Martinsson ;P

Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: Frida

jahaa.. bara att ligga i då! grymt snygg jacka! det var ett bra köp! Hoppas ni kick some ass i dagens utmaning då ;)

2008-11-19 @ 14:35:23
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0