Skitmartin..

Ja dumma Martin tog ut ATF (arbetstidsförkortning) och gick just hem, den svikaren, vad ska jag göra nudå? Sitter ledig och inga samtal kommer in, ovanligt! Klar med bredbandsmålet, lite kvar på DTV men telefonin är jag orolig för, iofs äre 12 kvar, på fyra dagar om man räknar med idag, inte omöjligt men ack så drygt att ligga efter..

Var inne nu på lunchen och kollade lite på Bluebox.se, rolig sida med massa knäppa saker, jag och Martin gillade ett duschdraperi som fanns där, inte så tokigt va? ;P



Skulle skita på mig innan jag ens hunnit komma in på toaletten, so to speak ;P

Ne, nu ska jag terra Martinsson på msn, han är en liten surgris idag ;P

Shibbyy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0