Kors i taket!!

Linn Prullan Westlund har klagat på mig och mitt bloggande en tid, iofs även kommenterat att hon fått reda på saker genom att läsa här som jag glömt att säga till henne ;P Iallafall har hon tagit steget ut i bloggvärlden, hon och hennes lilla bok ;D Linn kommer skriva om sina dagliga uppdrag, närmare bestämt typ 380 stycken tror jag vi räknade det till, sjuka uppdrag som ska utföras 1 per dag, kolla in den här vettja, kommer nog bli rätt roligt för uppdragen är sjuka!

Nu ska jag sälja som en idiot, hoppas jag, annars är jag körd :( Eller inte!, skulle bra gärna ha lite mer i plånboken bara, men då gäller det att klara målen!

Hööres! Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0