Glöm inte boooort!

Att jag är värdelös, vääääääärdelöööööös!!!
Körde in i en bil igår ,sjuukt onödigt, väldigt dumt och ja, blä.

För övrigt var det livsfarligt att köra hem från stugan igår, iofs var det inte kul att köra ut till stugan heller, som jag gjorde i fredagskväll efter jobbet, däckade i soffan när Idol började, gav upp och gick och lade mig halv tio, sov till halv elva dagen efter.. Känns som att jag hade lite sömn att ta igen.
Iallafall så var det snorhalt, från e4 ut till stugan var det helt galet, var livrädd hela vägen, okej jag vet jag hatar när det är halt men det var banne mig extremt!. Och igår på vägen hem var det så mycket snö på vägarna att jag gick hålla mig bakom en långtradare hela vägen hem, det gick inte att göra om! Det var så mycket snö i omkörningsfilen och gamla bettan orkade inte köra upp i spåret och inte heller köra om ens en långtradare, så jag sket i det och höll mig bakom lastbilen ;P

Igårkväll var vi hemma hos Linn. Jag Emma Klara och Linn hade deep discussions, und so weiter. Fick iallafall träffa mina små flickor för en kväll, väldigt trevligt var det ;P Vi gick ner på Svenssons sen iallafall, dansade tills musiken tog slut, väldigt mycket folk var det där ;P

Vi får se vad som händer idag, inga riktiga planer än =)

Shibbyyy!


Kommentarer
Postat av: Frida

kört in i en bil?! vad har jag nu missat?

2008-11-16 @ 20:03:59
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0