Ett långsamt farväl

Yeah, sitter och lyssnar på massa kärleksballader, shit vad jag hatar låtar som man känner igen sig i, heela tiden, om så bara för en vers, så blir man alldeles tung i hjärtat, uscha

Men ändå är de som en drog, man måste lyssna på dem, för då känns det som att man inte är den enda som känner på det viset,det är tydligen ett vanligt problem, ständigt återkommande, jag är inte ensam..


Iallafall, nog om sånt snack. Käkade med Johan idag, sen gick vi hem till han för att fylla "lilla hårddisken" med massa serier till mig, så jag har nåt att fylla mitt liv med, love it! ;D Johan sjöng även för mig, både bra och mindre bra låtar :P
Men sjunga kan han banne mig, och guran är han inte daaaalig på ;P
Sen gick vi hem till Linn, för jag hade läst i hennes sms: Jag har bil, ska vi på dollarstore? Egentligen skrev hon, har du bil? Ska vi åka på dollarstore, så vi fick i panik ringa Martin som hade en, dock hann dollar stänga så vi åkte på coop istället :)

Sen skulle vi bowla med Ante och Fredrik, men de var så sega på att ta sig hem från Birsta så vi missade bokningen och sen orkade Linn ändå inte åka, så vi drack glögg och kollade på Simpsons istället.
Det blev kvällsfika hos Henke, den sjuka stackarn, och nu sitter jag här och, som sagt, lyssnar på massa skitlåtar ;P

Nu ska jag se Heroes, eller nåt annat :) Byyyyyye!

Shibby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0