En liten grej bara..




En liten quiz jag snodde av Malin ;P

Pratar du fortfarande med;
personen du kysste senast? Absolutely ;)
han som sa "jag tycker om dig" första gången i ditt liv? Ingen aning om ven det var
han som fick dig gråta sist? Yep!
han du klappa till senast? Ja men det var inte meningen

Brukar du;
krama dina killkompisar? Jag är en kramig person :)
Strula på fester? No reason jag har min baby ;)
snacka i mobilen flera timmar om dan? Njae men det blir några sms

Har du;
ljugit för dina föräldrar? Ja det händer väl ibland
sovit i samma säng som det motsatta könet? Ofta ;D
sovit mellan två killar/tjejer? Ja det har hänt ^^
ljugit för en vän? Det har jag säkert gjort..
rökt/snusat? Yes
Rökt brajja? Nope

Kläder;
Vad använder du just nu för jacka: Ingen! To hot!
Vad använder du för skor? Har flera men ballerina eller pumps kanske
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Bikini endast liggandes på beachen :o
Vad har du för skostorlek: 39-40

Senaste personen som;

Du pratade med: Andreas
Du gick på bio med: Tomas :)
Du gick på stan med: När fan gick jag på stan senast..
Du kramade: Tomas!
Såg dig gråta: Tomas!
Skällde på dig: Humm.. vet inte riktigt

Har du någonsin;
Bråkat med ditt husdjur: Tja men nu är hon bara tjock och söt
Drömt något helt galet och så har det hänt? Inte vad jag vet
Är du ensam just nu: Ja, väntar på att Tomas ska ringa
Vill du gifta dig: Absolut nån dag
Vill du ha barn: Mja två kanske?

Extra stuff;
Tar du droger: Glöööm
Vad är du mest rädd för: Att vara ensam..
Vilka kläder sover du i: Beror på om jag sover ensam eller inte ;)
Vart vill du gifta dig: I en kyrka tror jag :)
Kör du bil: Hela tiden, min bil ;) (läs mammas)
Har du ett jobb: Ja, iallafall för i sommar :)
Gillar du att ha folk omkring dig: Om det är trevligt folk så ;)
Är du ett hälsofreak: Njae men jag försöker vara någorlunda duktig
Har du någon tatuering: Nope men förhoppningsvis snart

De senaste 48timmarna har du;

Gråtit: Nej men jag var nära
Köpt något: En munk på gatufesten
Varit sjuk: Njet, väldigt hes imorse men jag skrek väl mycket igår ;)
Sjungit: Men meeenaru! ;P
Sagt - hej jag är FJORTIZZZ: Isåfall på skämt, för länge sen
Träffat någon ny: Njae det tror jag inte
Saknat någon: Ja Tomtom
Kramat någon: Ja ;P
Kysst någon: massor!

Vilken;
Tidning läser du: TÅ och cosmo ibland
Buss åker du oftast: Åker inte buss men isf nummer 9
Frisyr har du: Halvlångt, brunt med inslag av blondt och vad som förut var rött
Dag fyller du år: 12 Mars

Senaste;
Film du såg: Narnia 2 ;D I am Prince Caspian ;P
Sak du stal: En bulle på jobbet? ;)
Mat du åt: Borde nog äta frukost nu.. Annars var det Gula Fiskmåsen igår :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0