Stadsfesten fredag

Halluu!
Ligger i sängen och väntar på min älskling som är chaufför ikväll, baby kör runt och skjutsar fulla människor, hoppas han kommer hem snart ;)

Nu är det äntligen helg! Har varit sjukt stressigt på jobbet med all packning av diverse bakverk till alla jäkla butiker kors och tvärs och hit och dit. Speciellt idag då tydligen alla affärer  vill ha allting på samma gång?! Tookigt, men eftersom jag var tvungen att börja tidigare fick jag även sluta tidigare, mycket bra :)

Hann ta en sväng förbi huggning till baby och sen en kortis på systemet, lite shopping där och sen hem för duschning och fixning.
Malin hade kalajs idag, även om hon fyllde år för flera veckor sen men så går det ibland :P
Vi var iallafall massa brudar där som partade litegrann och snackade skit som vanligt ;) Drog sedan ner på stan där de andra gick in men jag kände inte riktigt för att slösa pengar på att se E.M.D spela i 45 minuter och sen dra igen.. Kände mig sjukt trött redan där nere på stan men jag och Sötnosten tog med oss lite mat hem till mig och satt där och mumsade i oss innan han som sagt åkte iväg och skjutsade folk, så nu ligger jag här och funderar på att sova, trött som ett aaaas!

Imorn blire partaj,´hoppas det blir skitkul och att alla tycker det, finns det något bättre än en lyckad kväll? :D

Shibbyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0