Dumma människor..

Kanske låter som en barnunge nu men jag har tjatat på pappsen i flera år att vi ska åka upp till våran jaktstuga och fiska, basta och sova över där, det finns ingen el så den är väldigt primitiv men ack så mysig ;O
Iallafall så skulle min bror, hans sambo, pappa och min kära pojkvän åka dit idag för att måla taket och väggarna inne i köket på stugan, de skulle även fiska litegranna tydligen, det gjorde ju inget jag blev lite avundsjuk när jag fick reda på det men vafan.. Sen idag så berättar de att de funderar på att sova över där?! När jag tjatat hur länge som helst på det tänker de göra det just inatt? När jag inte kan följa med och dessutom när min pojkvän är där så jag inte får träffa honom? Hade inplanerat att åka till stugan där alla vi skulle vara och bara ta det lugnt men nu tänker de parta på annat håll?
Kanske dricka lite wisky, grilla lite mat i murikkan (eller hur det stavas) och kanske basta lite, spela kort framför den öppna spisen och ha det trevligt, tack så mycket kära familj I know you love me ^^ 

Fjantar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0