Good morning!!

Helluuu!

Jag är inte pigg, inte alls. Fyfan vad jag skulle vilja krypa ner i den varma sängen igen.. Men ne, jag var tvungen att duscha och fixa kläder och sminka mig och sen springa ner på jobbet istället. Tur att jag inte försov mig som Martin gjorde iallafall, jag var uppe redan klockan sex ;D

Igår blev jag bjuden på middag hos Henke, eller jag kanske bjöd in mig själv där på nåt vänster jag vet inte. Sen hjälpte jag honom att städa snäll som jag är, helvetes satan vad mycket damm det finns här i världen, hälften fanns nog under hans säng. Men ack så rent det blev, överallt! Kände mig som en riktig husmor som strök julgardiner m.m. också, tänk om man skulle ta och städa lägenheten också, kläder överallt, jag blir tokig!!

Ikväll ska jag banne mig göra det, städa lägenheten, sen kanske det blir toast, inte helt fel! =) Skulle behöva åka och handla också.. aja det är ett senare problem.
Imorn tänkte jag laga middag med Martin om han vill det, vi ska laga något helt galet gott, vet inte riktigt vad än men det
löser sig ;P

Btw så har jag Call of Duty World of War hemma.. det ni! Så jävla snygg grafik så det finns inte!

Menneee.... bye!

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0